Ymmärrän että uudella verkkokaupalla menee aikaa saada luottamusta ja uskottavuutta. Senpä takia tässä vastauksia yleisiin kysymyksiin sekä aina voi lähettää sähköpostia info@timevibe.fi jos on kysyttävää.

Miten asiat etenee kun teen tilauksen?
Kun olet tehnyt tilauksen ja maksanut sen. Niin saat sähköpostiisi (jonka laitoit tilausvaiheesa) vahvistuksen tilauksesta. Samaan aikaan tilauksen käsittely alkaa.
1. Kaupalta lähtee keräyspyyntö varastoon, joka sijaitsee Espanjassa. Minä itse olen suomalainen, yritykseni (Time Vibe, Y-tunnus 2878578-6) on rekisteröity ja toimii Suomessa vaikka varasto on Espanjassa.
2. Tuote kerätään, pakataan ja valmistellaan lähetystä varten.
3. Paketti noudetaan ja lähtee matkaan, samalla saat sähköpostiisi seurantanumeron paketille.
4. Paketti tuodaan valitun tavan mukaisesti.

Miten pitkään käsittely kestää?
Tilauksen tullessa käsittely aika on yleisimmin 1-2 työpäivää jonka jälkeen tilaus lähetetään.

Miten pitkään toimitus kestää?
Toimitustavasta riippuen 4-7 arkipäivää, tarkempi aika näkyy kun valitset toimitustavan kassa kohdassa.

Voiko tuotteen palauttaa?
Kyllä, voit palauttaa käyttämättömän ja myyntikelpoisen tuotteen 14 päivän sisään siitä kun olet saanut tuotteen. Olethan yhteydessä info@timevibe.fi jos haluat palauttaa tuotteen niin saat sähköpostiin tarkat ohjeet tuotteen palauttamiselle.

Mitkä maksutavat käyvät?
Yleisimmät luotto- ja debitkortit käyvät maksuvälineenä. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Stripe. Stripe on kansainvälinen maksunvälittäjä online maksuille. Stripe ehdot löytyvät tämän linkin takaa: Stripe ehdot.

Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?
Jos sinun täytyy peruuttaa tai tehdä muutoksia tilaukseesi, ota meihin mahdollisimman pian yhteyttä osoitteessa info@timevibe.fi. Jos tilausta ei ole vielä käsitelty, teemme parhaamme täyttääksemme pyyntösi. Huomioithan kuitenkin, että käsiteltyjä tai lähetettyjä tilauksia ei välttämättä voi muuttaa.

Miten saan yhteyttä teihin?
Saat yhteyden sähköpostilla info@timevibe.fi.

Etkö löytänyt vastausta kysymkyseei?
Lähetä meille sähköpostilla info@timevibe.fi kysymkysesi. Koska haluamme varmistaa että kokemuksesi Time Vibe verkkokaupassa on mahdollisimman positiivinen ja mieluisa.